maandag 3 oktober 2016

Excuses om niet te bloggen...

onze kreunende tuin,

onze opgroeiende kleinkinderen,

het Europees Muziekfestival voor de Jeugd
dat ik voor geen geld wil missen,



















onze hulpbehoevende huisdieren,

mijn vrienden op facebook en hun vreemde opdrachten.


De opdracht was:
5 dagen
een zwart-wit foto plaatsen
op facebook.













Hamont-Achel:
GAlandART







De echte reden is een bijna twee jaar lange winterslaap.
In 2013, na een val op mijn handen, postte ik: "geluk gehad".
Pech gehad, maar dat merkte ik maar stilletjes en beetje bij beetje.
Na twee schouderoperaties is de pijn nog niet helemaal weg.
Nu probeer ik letterlijk de draad weer op te nemen
... samen met al mijn goede voornemens!




1 opmerking:

  1. Nu moest ik toch 2x met mijn ogen knipperen toen ik "Mijn Quilt Manie" terug in mijn bloglijst zag staan! Dat waren inderdaad héél veel redenen om niet te bloggen. Ondertussen heeft de tuin zijn storm overleefd, de kleinkinderen en huisdieren zijn alweer wat groter en duurt het nog tot mei voor het volgende muziekfestival eraan komt. En eindelijk gaat het ook de goede kant uit met die schouders. Echt zalig om hier weer te kunnen genieten van dat mooie quiltwerk van jou en je leuke verhaaltjes. Ben super blij dat je terug bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen